1 januari 2009

Lär av mina misstag & gör ALDRIG detta!

Önska aldrig nån ur livet (önska aldrig andra hemskheter åt nån) Jag önskade för 5 dumma sekunder igår livet ur någon..det ångrar jag bittert!
Synden straffar nämligen sig själv...Igår kl 00:10 när 12-slaget var firat med skumpa & fyrverkerier lös upp himlavalvet så rymde min lille älskling Gizmo..rädd för oljudet som kom med fyrverkerierna så smet han ur dörren..ut från huset..bort..in i skogen..Vi letade i 2 timmar..sen satt jag 1 timme i kö för att komma fram till polisen & anmäla honom försvunnen..
Jag grät mig igenom hela natten..& lyckade sova 2 timmar..Trodde att jag aldrig skulle se han igen..trodde hemska saker hade hänt han..Ovissheten är förjävlig..Mamma & pappa började leta tidigt imorse...sen anslöt jag...& 11:50 fick vi upp spår..tack vare hjälpsamma människor på morgon promenad som skådat en svart vit hund irra omring i skogen..& vips så var han där framför oss..återfunnen..Det var sån lättnad..
Mitt 2009 kunde ha börjat fan så mycket bättre men från & med nu kan det väl bara gå käpprätt upp mot toppen va!?
Summan av kardemumman...önskar man något kan det slå in..inte bara bra saker utan otroligt dåliga med!
My baby is back

Inga kommentarer: