15 januari 2009

Som Holly eller Nicole?

Idag ska jag till frissan....& det blir nog inget drastiskt ska typ bara trimma mig MEN..jag önskar att jag vågade gör nått mer..vågat..som förr i tiden å jag var "hår-modell" för Vidal Sassoon, dår drog jag mig inte för att göra både det ena & det andra..undercuts, tails, napé, bob, kort & färgat..MEN nu e jag lite mer safe & har en bob..som jag gillar iofs men det e inte så vågat liksom!
Jag gillar verkligen Nicole från Sheer Genius frisyr..den e snygg...& likaså Holly Kisers som vann make me a supermodel..innan dom klippte henne, visst hennes frisyr efter e snygg den med men hennes page/bob var supersnygg, kanske kan få min frissa Mischa att fixa till den, det e ju inte sååå långt ifån mig egen bob!!

Nicoles frisyr e snygg..lite "Robyn-esque" över den..i like!
Hollys frisyr e oxå vädligt snygg..kör nog på detta idag..det känns mest safe!

1 kommentar:

Anonym sa...

youre my darling:) ringer ikväll//charlie