19 januari 2009

Jag & Amy Winehouse pojkvän

Under mina (vilda) London-år var mina bästa kompis en kille vid namn Richard, han & jag umgicks typ jämt under 2 års tid..Han & hans 2 bröder (James, hans tvillingbror) & Steven (hans storebror) dom var precis som mina (äldre) bröder dom med..Vi fyra var alltid ute & festade & hittade på grejjer ihop..det var verkligen super kul & säkert den bästa tiden jag hade i London..typ..(TYVÄRR, blev jag & Richard ovänner över en dum sak..& umgås inte längre..det e synd..på sätt & vis..men han e i London & jag e ju här i Sverige)
I alla fall en kväll var jag & Richard på puben the Dublin Castle i Camden Town (under den tiden man fortfarande kunde hänga i Camden..innan det gick uför, året var ca 2003-2004..) På Dublin Castle råkade vi på Blake..en dryg kompis till Richard..dock var han inte drygare än mig (jag e drygare än Yes, juuh!) vi hade jätte kul alla 3..(snackade & darck vodka)..tills Richard bestämde sig för att åka hem & läman mig..ensam..med Blake..Blake & jag drog till Marathon Bar i Chalk Farm (Marathon Bar e et kebab-ställe som förvandlas till bar/pub runt 12-slaget..en spännande förvandling minst sagt)..& där snackade vi mest en massa strunt & drack öl..sen åkte vi buss hem ihop..jag till mig i Tuffnell Park & han hem till sig..i Highgate (Samma buss-rut)..INGET HÄNDE...förutom en väldigt oskyldig kyss..that's it..& det e jag glad för!
Richard berättade nämligen efteråt en massa historier om Blake & att han egentligen inte var en bra kille...& där tar min historia slut!!
Samma Blake är idag gift (???) med Amy Winehouse...(dom var dock inte ihop då..när vi hängde)
Så man kan inte annat än tycka synd om Amy om allt Richard berättade för mig om Blake e sant..han e en bad boy ut i finger spetsarna..tydligen!
Amy Winehouse EFTER och FÖRE Blake OCH droger (same shit)
efter / före

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäklar, vilken sjuk co-incident! Haha. Mmm, han verkar ju inte vara så bra för henne...men hon gör ju trots allt skit mot sig själv på egen hand...jäkligt ofräsch människa :/. Kan inte må bra :P. Du är ju nästan kändis nu ju ;). Kraam