11 januari 2009

Jag vet nåt som inte du vet...

Jag sitter inne på en massa "information" om folk...sånt som jag A-L-D-R-I-G skulle använda (emot någon!?) för jag e alldeles för snäll..& det e sanningen..att jag e för snäll i såna här situationer!
Jag vet vad vissa personer (vänner,bekanta,familjemedlemmar,kollegor, annat folk) tycker om varandra..(fast det borde vara inte tycker om varandra)
Det som jag tycker e mest intressant e all falskhet som rör sig inom dessa olika kretsar av bekantskap..man e "kiss-cheeking" nån ena minuten för att i nästa sekund "stabb them in the back"..varför?
Jag vet för att jag har nog tyvärr gjort det..& jag vet att med högsta sannolikt har det gjorts mot mig många gånger...(i Sverige, i England....möjligen på en buss genom Europa för många herrans år sen..men that's life..)
Det som e synd e att man e en "outsider" som tittar in på detta "skådespel" av falskhet när det utspelar sig mellan folk man känner..& tycker om!
Jag önskar att jag ibland kunde berätta..men det skulle stjälpa mer än hjälpa....

Inga kommentarer: