22 januari 2009

så totalt j*vla ointresserad..

Nu blir de kanske en del upprörda miner men jag e så totalt ointresserad av barn..& av folk som ska ha barn...om barnprat..A-L-L-T som har med barn att göra..Dessvärre verkar det röra sig om en epidemi av gravida folk i min närhet...Dock inga jätte nära vänner...hr typ 4 nära bekanta som ska ha barn men känner till minst 5 till andra som ska ha barn nu i år..Har jag missat nåt?
Visst jag e supersingel "living in singles-ville" men än dock..Mitt största ansvar e min hund & det räcker gott & väl för flera år framöver..
Men varför ska folk babbla på om detta med mig..som e just totalt j*vla jätte ointresserad..?
Som tur e så e mina närmaste vänner av samma kaliber som jag som tycker mer eller mindre samma sak...Bara för att man närmar sig 30 så betyder det inte att den biologiska klockan tickar..jag villl ha rest en massa, skaffa mig en redig karl, ett bra jobb (karriär) & ha en bra stabil ekonomi & ett hus innan jag skaffar snorungar..så det så!
Men good luck till alla er som får "kiddies" i år..i am glad it's u and not me =)

Inga kommentarer: