5 januari 2009

Måndag-blues

Idag var jag & jobbade på Eztrad i Eskilstuna....det kändes trist..& tråkigt...Längtade hem/bort/därifrån..Åkte nämligen till syrran redan igår & sov över där till idag!
Jag måste hitta mig ett eget jobb (jobbar bara extra på Eztrad) + måste hitta en egen bostad..Det var skönt att komma hem till mamma & pappa efter att ha jobbat...Jag vill ha det så jämt..Jobba & att få komma hem & tycka att det e skönt..När jag inte jobbar (extra) så e jag hemma hela tiden juuu & då blir det tråkigt istället..
Jag hade oxå lite separations-ångest att lämna Gizmo..första gången jag sov borta sen han kom hem efte sitt 12 timmar långa rymnings-försök i onsdags/torsdags...
Imon e jag dock ledig..sen jobbar jag igen på onsdag & torsdag..sover över hos syrran då med..hmm..
Imon blir det långpromiss med Gizmo i kylan..sen sitta inne & bara mysa framför datan/teven/en bok...& bara njuta ut av att vara ledig (arbetslös!!!)

Inga kommentarer: