31 december 2008

Kan man önska liver ur någon på självaste nyårsafton?

SVAR: JAAA! (verkar föja upp gårddagens tema om mord..typ..inte meningen dock!)
Jag har iaf önskat livet ur någon idag (tyvärr) & det ångrar jag nu bittert...
(F-Ö-R-L-Å-T)....Vem?tänker jag icke berätta, denna person vet inte detta så..det e inte så hemskt..eller?Jag ångrar mig juuuh!Man ska inte hålla på att "önska" hemskheter..tänk om det slår in??Då står man där..& får ångra sig så j*vla mycket...Detta var 5 sekunders dumhet som flög i mig...Aldrig mer..live and let live!
Ska snart iväg på 3-rätters nyårsfirande-middag, ska fira nyår i lugn & ro här på landet med en massa 40-50-"taggare" (och en 60-"taggare"..pappa e ju med haha!!)..men det blir nog kul..Sandra (25) & Clara (14) e ju där & drar ner medel-åldern lite tillsammans med mig (27)...Det ska drickas bubbel & jag har hört ett svagt rykte om att det finns "singstar" i huset..shit..!!
Så gott slut på er..& en god början....& god fortsättning så klart!!
2009 kommer (måste??) f**n bli mitt år..eller hur???Som alla år tidigare..& som alla kommande år!Dom e mina, dina, dom, deras, era & allas =) Det e VÅRAT år helt enkelt!

jag ÄLSKAR fyrverkerier!!

Inga kommentarer: