27 januari 2009

Part of the weekend NEVER dies..

Jobbade på fritids idag..& jag vet inte varför barn dras till mig..dom fuckin' love me, det e skumt för jag tycker inte om barn så mycket..Inte för att jag visar det när jag jobbar så klart men ändå..WHY ME?
Igår kollade jag på "part of the weekende never dies" (en Soulwax/2MANYDJS dokumentär..skit bra!!!!)
Då kunde jag bara konstatera att mina vänner Daisy & Kristin syns i extra materialet, dom e på Fabric (klubb i London) när Soulwax spelar/djar..Man kan se dom dansa runt..OCH min fd vän Johanna (som när hon skaffade pojkvän slutade höra av sig..skumt..her loss not mine) iaf hon syns med både i dokumentären & i extra materialet (oxå dansande omkring)
Jag syns dock inte till..Trots att jag var där då med dom..ca 2-3 år sen..då Johanna fortfarande behagade ringa till oss (mig och/eller Kristin)
Om jag gillar denna sorts musik & framför allt om man gillar Soulwax/2MANYDJS då kommer man gilla denna dokumentär :)
Efter att ha sett denna vill jag bara ännu mer bli DJ..& en jävligt bra sådan =)

Inga kommentarer: