14 januari 2009

Dejta en kändis

Jag har gått på dejt med en kändis en gång...i London så klart!!
Han var känd i London..& även utanför..i musik-kretsar & folk som VET musik, tror kanske att hand band även fick anhängare här hemma..inte så säker..men hans band var j*vligt hypade i England ett tag =)
Dock finns inte detta bandet kvarnu men han har gått vidare & startat ett nytt..
(JAG TÄNKER INTE HÄNGA UT HAN I BLOGGEN...SORRY!!NI SOM VET VEM..NI VET!)
Iaf..jag fick reda på att han gillade mig julen år 2006 (en kompis som berättade)..
Jag åkte hem över jul & nyår det året & han skulle till USA & spela in en skiva..så vi skickade meddelanden fram & tilbax på myspace (bytte nr & så)..& vi sågs ute på klubbar & så men träffades inte upp ordentligt förrän i (typ) mars 2007 (när han var tillbax i London)..
Det blev dock bara en dejt...han var snygg men ack så skum..& en riktig player trots att han framstod som blyg..INGET för mig!Men det e bra story..(för dom som vet vem..kanske ännu bättre, nu efteråt kan man ju skämta lite om det haha!!)
Annan kändis som jag (typ) nobbat: Brian från Westlife!!
Jag nobbade honom för att han var:
1)Brian från Westlife...jag HATAR Westlife!
2)Det var på den tiden han var tjock...hade det vart när han gått ner nåra kg..då denna story kanske slutat annorlunda..(Delta Goodrem slängd ig i väggen)
3)Han var ju för f*n ihop med Kerry Katona...enough said!!
(En i min bekanskapskrets sålde en story till News of the World efter det att hon "råkat" på Mark i Westlife..sen visade det sig att han va gay..skumt..hittade hon på då eller?!)

Brian DÅ..klart man tackade NEJ!
Brian NU..klart jag tackat JA,då!

Inga kommentarer: