15 februari 2009

Världens BÄSTA julklapp...

I samband med att jag skaffade min laptop för ca 2år sen så önskade jag mig ett par högtalare då jag trodde att även denna laptop skulle ha samma dåliga ljudkvalité som min första MEN ICKE..denna laptop har skitbra ljud!
Dock fick jag mig ett par högtalare i julklapp det året (jul 2006) av min syster & det e f*n den bästa julklappen..missförstå mig rätt (eller fel!?) Jag gillar ju ALLA mina julklappar MEN dessa var överförväntan bra =)
Bra ljud, bra bas & jag kan ju inte bara plugga in laptoppen utan oxå min ipod & säkerts diverse andra manicker..
Det enda jobbiga var ju att får hem dessa till London det året..övervikt på väskan, visst men det var det f**n i mig värt =)
Detta med världens bästa julklapp förresten..Jag känner en som helt överraskande (hon visste ej om det alltså) fick en Golden Retriever-valp i julklapp...det kanske slår lite högre än ett par högtalare..eller?
högtalare eller valp? (Valp bild från friendship.nu)

Inga kommentarer: