27 februari 2009

SEX

(haha..got your attention på rubriken sex vaa!?besviken du kommer bli OM det om sex du vill läsa alltså...)
F**n, vad jag skulle bli överlycklig om jag vann typ sex miljoner.... =) F**n jag skulle bli glad för sex tusen kronor...nää, nu "ljuger" jag..sex hundra spänn skulle göra mig happy-as-larry (som man skulle säga i London)..Nån som vill make my day & sätta in 600 kr på mitt konto eller?
Jag har suttit & förbannat mig över min ipod i över en timme nu..j*vla skit-manick alltså!
Då jag förlorade nära 2000 låtar & hela mitt itunes-bibliotek när man laptop havererade så har ju blivit "tvungen" att ladda hem lite nya låtar..LAGLIGT..of course ;0 & så blev jag oxå tvungen att synka ipoden med mitt NYA itunes-bibblo & det e drygt..en massa goa sånger/remixar som jag ej kan hitta att ladda hem som nu har nu försvunnit från mitt gamla ipod-lista!
Det enda som e lite halvspännande e väl att nu kommer det vara som att lyssna på nån annan persons ipod med så många nya låtar =)
Vanligtvis brukar man ju bara byta ut/föra över nya (beronende på vilken GB på ipoden man har) MEN jag har alltså bytt ut flera hundra låtar..spännande visst..men ack så drygt=tidsfördriv..

Inga kommentarer: