18 februari 2009

Blonde on Blonde med Mena Suvari

Detta med att blondera mig sitter fortfarande kvar i tankegångarna..Nåra åsikter?
Såg en bild på Mena Suvari i en väldigt fin blond-hårfärg som jag funderar starkt på..men kanske e jag alldeles för blek att go blonde??Kanske kommer jag se mer död än levande ut..Vill ju ha en så kallad "blond-sun-kissed-look" dock e jag blekare än en ett lik typ..så det kanske mer blir en "blond-kiss-of-death-look"...
Mena Suvari har ju liksom Hollywood-glow också...icke jag..Jag har svensk-snoywood-glow om något =( hmm....
En lite mer "naturlig" blond kanske..dock påminner denna färg mycket om MIN NATURLIGA hårfärg..som så oglammigt kallas råttfärgat/mousybrown..dock ser det ut att vara highlights i..?!
Jag gillar dock den blonda färgen på bilden till höger här (INTE den till väsnter..då hon har röda läppar & platina-blont hår nästan) Nej, bilden till höger..det e väl en bra blond färg?Skulle den möjligen passa mig?Eller borde jag hålla mig till min hederliga vanliga bruna färg???Vad tros?

Inga kommentarer: