16 februari 2009

Har blondinos verkligen roligare?

Jag funderar på att färga mig blond..igen! Inte det att jag färgat det förut nää, jag har tänkt tanken men vet ej om jag vågar/skulle passa i det!?
Har funderat mycket på att klippa mig kortare..igen..Var ju ganska kort-klippt för nåra år sen men det var mest för att få till den perfekta "bobben" med utväxten.
(Katie Holmes bob-cut e perfektion på denna bild..tycker jag!!) -------->>>
Men jag e alltså lite sugen på att klippa mig som Samantha Potter som var med i cycle 11 av Americas next topmodel (med Tyra Banks).
(Bild nedan)
Samantha e snygg i håret..MEN hon har säkert tunt & (så kallat) fint hår..mitt hår e tjockt som f**n & jag skulle nog aldrig få till det så bra som hon har på denna bild..Och det faktum att det e stylat som f*n av stylister för detta foto-shoot, så ser det säkert inte ut in-real-life...Men visst e det e snygg frisyr?
Skulle jag våga??

Inga kommentarer: