4 februari 2009

jag är förföljd


Av dessa två damer ------------------------------->>>>>
Flisan & Smulan..
Dom ser kanske helt harmlösa ut men sanningen är en annan, dessa 2 förföljer mig..minsta steg jag tar..där är dom..Går jag in på toaletten sitter dom utanför & väntar..möjligen att (Smulan) skrapar med tassen på dörren för att få komma in..när jag har gått iväg/lämnat huset (för att jobba, handla eller annat) springer dom (Flisan) runt i huset & letar efter mig (enligt mamma)..
Dom jobbar inte i team, nää..ena dagen e det den ena som förföljer mig..nästa dag e det den andra, dom har nog schemalagt vem som ska göra vad..& när!!
MEN när jag e ute & går med hunden, då brukar båda följa med ut..

<<---------- (Gammal bild från när Inka levde)
Numera brukar dom följa med mig & Gizmo ut på promiss!

Inga kommentarer: