11 februari 2009

ÄR Navy CIS lika bra som CSI?

Jag är/brukade vara en sann TV-tittare, särskilt mina sista 2-3 år i London då jag hade en digi-box & började följa en massa program som Shameless, Lost (följde ett tag men la ner efter ett tag), Ugly Betty, Desperate Housewives utöver detta så tittade jag gärna på Friends (vänner...dooh!), Sex and the City & CSI..alla (Miami,New York & Las Vegas..Las Vegas e den som BARA heter CSI..bara så ni vet!)
Men när jag flyttade hem till Swea Rikes land så "tappade" jag bort att följa en massa program, blev mest lite strö-tittande..
MEN nu efter ca 8månader hemma så har jag börjat mer & mer titta på TV..gillar Seinfeld, allt med Filip & Fredrik (dom e roliga)..Vänner & Sex and the City (fortfarande) har även insett hur bra Peep Show är..& inredningsprogrammen HomeStyling & Simon och Tomas.
MEN så finns det dom programmen som jag missat helt..som e typ lite hypade här hemma (möjligen i England med men missade poängen även där) Dessa e: 2½ Men, How I Meet Your Mother, Prison Break..24 (JAAA..den missade jag helt!!) & så Navy CIS så klart!!
Vad exakt e det jag missat?Eller e det just det jag INTE har?
Program som jag ALDRIG ens vill ge mig inpå att följa e såklart OC (vilken skit) & NYA Beverly Hills 90210..ny version?Nää..skulle inte tro det, "orginalet" e bäst..& inte ens det var ju särskilt bra!!Kollade inte ens på Dawsons Greek när den serien begav sig.
Nåja..smaken e som baken..delad!

Inga kommentarer: