10 februari 2009

Motivera mera!

Jag känner lite smått att min motivation håller på att komma tillbaka..Kan det vara all den motivations-TV jag tittar på?Möjligen..Samma budskap överallt, inget e omöjligt!
Nää, så e det nog fan!
Jag e en "free spirit", inte fast i ett "dead-end"-förhållande med någon, jag kan komma & gå som jag vill, göra VAD jag vill..Jag e ung (relativt iaf), jag e jag & jag VET vad jag vill..
Det som känns ganska skönt med all bli äldre/vuxen e (tycker jag) att man e mer säker i sig själv, det e man ju inte direkt när man ung/yngre, det var iaf inte jag!
Jag har aldrig haft problem att stå upp för mig själv & säga vad jag tycker & tänker..Tyvärr kan det tyckandet & tänkandet inte alltid samarbeta & man uttalar sig innan man tänkt till en gång extra & tycker lite för högljutt..Men å andra sidan e sanningen alltid bäst..MEN en vit lögn då & då skadar väl ingen!?
Nää, imon ska jag motivera mig så pass mycket att jag ska söka lite jobb =)
Plus..min laptop kommer nog att överleva, fått ny hårddisk (gratis) från DELL idag & Nettans kille e haj på datorer & sånt så han ska grejja laptopen åt mig..SWEET!!!
Nu blir det lite krim & sen komik på TV-tittande (Law and Order först sen Seinfeld..Jag går gärna & lägger mig med ett leende på läpparna..haha)

Inga kommentarer: