4 december 2008

I am an addict

Jag e beroende av följande:
1)Skor
2)Boots (på svenska=stövlar/stövletter)
3)Väskor
Detta betyder dock inte att jag har nåra dyrbarheter i min garderob..nää, snarare stor variation!
Dom dyraste skorna jag äger e ett par av märket Stuart Weitzman för 175 pund = ungefär 2100kr dock fick jag dessa till inpris då jag jobbade på skoaffären..likaså med 5 andra par boots både ca 180pund st & 7 par skor som låg mellan 80-90 pund alla till inpris & dom e ab bra kvalité utövet detta har jag inhandlat en massa skor/stövletter på rea lite här & där & en massa på Primark i London & på "Sko kanonen" i Eskilstuna ...dålig kvalité men om man har variation & bär olika par varje dag så sliter man inte it dom lika lätt, jag har i alla färger från brunt, svart, grått, vitt till rött, lila, rosa, gröna & gula..i olika nyanser OCH färg kombinationer..& i mocka som läder till textiler..åter igen..i alla färger, I LOVE IT!
Väskor likaså..i alla färger & former....& den dyraste jag har är av märket Fransesco Biasia & kostade 250 pund ca 300okr men samma där..jag fick denna till inpris via skoaffären!
Nog för att dyrare grejjer kanske e bättre kvalité men ofta betalar man ju bara för märket/namnet på väskan/skorna..& så..men jag gillar att ha många alternativ & mycket att välja på & variation..det förnöjer..& gör ens vardag lite mer rolig!


Inga kommentarer: