7 december 2008

Dessa kändisar åker kommunalt

Idag befann jag mig på tågstationen i Strängnäs, varför jag befann mig därvar för att lämna av min vän Charlie som skulle ta tåget till Stockholm
Dock var hon långt ifrån ensam om detta..först dyker dansbandskamps-jury-medlemmen Thomas Deutgen upp ...(kändis & kändis...kanske inte men..han syns lite mer i TV än vad jag gör) & sen..dyker ingen mindre än Marie Picasso upp..(hon hade en snygg kille med sig)..hon såg mest bara ut som vilken blond (f.d?) utvikningsbruds som helst...dock hade hon en j*vligt snygg pälsmössa på sig + ett par schyssta bruna boots på sig...Jag e dock inte så insatt i denna Picassos karriär..(namnet måste vara taget, vaa?!) Hon vann idol eller nått förra året..men sen då?!Som med alla idol-vinnare så händer det väl inget!?När det gäller alla dessa "tävlingar" som idol/x-faxtor (som det heter i England) då e det nog bättre att komma 2:a än att vinna vaa?
Jag & Charlie fram till att de var högst oglammigt av dessa så kallade "kändisar" at åka tåg..dock måste jag tillägga att dessa tåg mellan Stockholm-Arboga (via Strängnäs & Eskilstuna) e j*vligt smidiga, snabba & bekvämma...tåg e glammigare än buss..men taxi e glammigare än tåg!!
(Dock e både stretch-limo eller en hummer f**n så mycket glammigare än alla 3 ovanstående transportmedel..)
Men det e nog inte så glammigt att leva som "kändis" i Sverige....

Thomas & Marie åker tåg

Inga kommentarer: