10 december 2008

Hålan som GUD glömde

Jag var i Flen idag..på arbetsförmedlingen!
Det gick åt h*lvete kan man säga...fick inte mycket hjälp då förmedlingen var överfull med arbetslösa/arbetssökande...ska åka dit tidig morgon nån gång nästa vecka..då finns det tydligen större chans att få hjälp...j*vla tidsfördriv.
Även om jag e arbetslös vill jag INTE sitta på förmedlingen en hel j*vla dag.... =(
Jag har faktiskt bättre saker för mig.. "time is money"
Flen ÄR hålan som GUD (om han/hon finns??!!)..jag hatar Flen...hålan e trist, tråkig, opersonlig, menlös & fullkomligt värdelös..om man ska åka mot Katrineholm/Norrköping/Linköping & vidare så behöver man inte ens åka in i Flen..så obetydlig e hålan..den e bara en avstickare så att säga!
Bredvid Flen ligger en annan GUDs-glömd håla..Hälleforsnäs...mindre än Flen men minst lika menlös & trist..om inte mer!
Mycket värre än Malmköping där jag e ifrån..Malmköping e bara tråkig, menlös & inskränkt!

Inga kommentarer: