5 december 2008

Jag är inte den ni tror att jag är!

Jag må vara "stabil", med båda fötterna på jorden & med ett glatt humör....men på sista tiden e det inte den enda bilden av mig som person...
Jag är deprimerad..så deprimerad har jag noga aldrig varit förr...jag trodde jag var det i London min sista tid där men då visste jag inte vad som komma skall...
Jag råkade ut för Sverige!
Ok ok..det e nån sorts j*vla finansiell kris & lågkonjunktur men jag verkar inte ens få jobb i kassan på ica (typ) för det krävs väl nån speciell utbildning..hm..!
I Sverige kan man INTE jobba sig upp heller, något som e jätte lätt i England har flera vänner där som har arbetat sig upp till bra lön & schyssta positioner (driver egna affärer, kontors chefer, bar ägare & dylikt!)
Jag har ju f**n en j*vla universitets utbildning..räknas inte sånt längre?Vad kan jag söka för jobb då liksom?Inga alls eller?
Jag söker ju verkligen allt från kassa jobb på ica, dagis fröken, receptionist, kontors råtta, kundtjänst medarbetare, telefonist, butikssäljare, media/event säljare, telefon säljare, pr assistent, inköps assistent..säljare & assistne hit & dit..men INGET..är det nått fel på mig? Eller e det nått fel på mitt CV? Det e helt klart nåt fel på arbetsgivarna..ge mig ett jobb..jag e ju f*n en oslipad diamant in the making!
Den oslipade diamanten!

Inga kommentarer: