17 december 2008

Har jag festat med Fredrik Federley?

I min ungdom..(för ca 10 år) sen när jag pluggade på gymnasiet i Eskilstuna var jag & nåra klasskompisar alltid på fest i Kungsör..Dessa fester arrangerades av Västermanlands (??) Centerpartiets ungdomsförbudn eller nått sånt..dom höll till i en lokal som kallades "logen" & det var ofta tema fester som"lack & läder" & "glamour" & dylikt..(min mammas kära & på den tiden dyrt inköpta läder rock försvann på en av dessa fester..tyvärr..stor sorg..jag hade nämligen lånat den av henne)
För att komma in gratis på dessa fester så fick man lov att bli medlem i centerpartiets ungdoms förbund i Västermanland..vilket jag gjorde..dumt eftersom dom i flera år efteråt skickade ut mass-mejl om olika val & politiska tillställningar som inte lät så mycket F-E-S-T..jag brydde mig inte ju..ville bara komma in gratis på "logen"-festerna..& Västermanland berör mig ju inte..jag bor i Södermanland =/
Men..Fredrik Federley som e centerpartist eller hur?Från Västermanland (Köping, Arboga eller Kungsör) eller hur??Han borde ju möjligen ha varit på nån av dessa fester eller hur?Han kanske var med & arrangerade dessa eller hur?!För han e väl inte så "gammal"..runt 30 ellert hur?
Jag vet inte så noga...jag bara undrar..Fredrik: VAR DU DÄR??På "logen" i Kungsör..nån gång mellan 1998-1999?!Nåja..det var tider det..jag hade kul!
Fredrik..på fest i Kungsör..??

Inga kommentarer: