14 december 2008

"idétorka"

Jag har ingen inspiration att göra nått just nu...
Kan det vara vädret?Kan det vara arbetslösheten?Kan det vara att jag e oinspirerad?Kan det vara så att mina så otroligt händelsefulla vardag sinar?Eller kan det vara så att jag har "idétorka" helt enkelt?
Just nu händer inget...jag letar jobb lite på latsidan..orkar inte ta tag i detta nu innan jul..händer inte så mycket nu iaf..
Var i Stockholm häromdagen..det var trevligt trots regnet, hade nämligen med Gizmo så det blev en hel del promenerande!
Jag träffade Charlie & Sandra..Sandra hade med sig sin brors 11:a veckors valp Lexu (blandis mellan labradod/rottis..jätte söt)
Gizmo & Lexus lekte hela tiden & vi gick på hund caféet "himmelska hundar" det var mycket trevligt!
Lexus var en riktig "babe-magnet" alla stannade & skulle klappa & gosa lite..allt från pensionärer, barnfamiljer, tonåringar & småbarn!
Nu ska jag ut & promenera med Gizmo i smältande snö & plusgrader!!

Inga kommentarer: