8 december 2008

Pengar e bättre än barn

Fritids ringde mig idag..& nu har jag lovat dom att jobba extra där imon...kl 8-17..blää..bright and early..tidig morgon OCH barn!
Undrar om dom skulle ringa mig om dom verkligen visste vad jag tycker om barn?!
Enda anledningen till att jag ställer upp e för att jag får betalt..jag tycker mer om pengar än barn!
Men föräldrar bör verkligen inte oroa sig att jag e där..jag tycker förvisso inte om barn men dom gillar mig av nån anledning..så jag e faktiskt snäll & lyssnar på ungarna, leker lekar, lägger pussel & läser böcker..inte nyper dom när dom andra fritidsledare inte ser, nää det skulle jag aldrig (våga) göra..dock får man säga till dom på skarpen om dom e dumma mot varann =) Inte så skarpt kanske att dom blir lessna dock.....
Men "karriär" som fritids-ledare e inget jag planerar..!

Inga kommentarer: