25 december 2008

Ryska posten med svensken Will Ferrell?

(Jag försöker verkligen klura ut bra/läsbara/ironiska/roliga/puckade rubriker..ok??!!)

När jag pratade i telefon med min kära vän Kristin i tisdags så pratade vi om att jag nog e lite "dominerande" ibland...om inte jag får som jag vill (i vissa fall..= INTE bortskämd) så kan jag tydligen bli liiiite "grinig"..eller nått i den stilen, jo särskilt om jag tycker nått e bra, har en bra plan eller e nått bra "på spåren" så att säga...Det enda jag kan säga e: " it's MY way..or the highway"..
Man ska själv ha kontroll över sitt liv oavsett vad, så om jag då verkar lite dominant kan det ju kanske vara så att att jag inte gör nått jag inte vill..comprendo?
Helt annat samtalsämne blev det när jag pratade med min ryska vän Daria (hon bor i Moska..men vi blev vänner i London)..Vi började prata om kastrerade hankatter..& hundar...Då jag har en han-hund VET jag ju att han har balls eftersom han INTE e kastrerad...dock vet jag inte hur en katts "kulor" ser ut (vill man ens det??) Iaf, Daria tror att hon blivit lurad, att hennes han-katt INTE e kastrerad, jag sa till henne att kolla..men efter vad??Blää...nog om "nötter" =)
Nej..nu ska jag kolla klart på "Blades of Glory" med Will Ferrell & han som spelar Napoleon Dynamite (Jon Heder) I filmen "Napoleon Dynamite"...
Visste ni att Will Ferrell e gift med en svensk tjej..& dom har sommarställe i Gnesta..Well..well..Nu vet ni det iaf!

Inga kommentarer: