28 oktober 2008

out-of-date

Att gå på date eller inte!
Ska jag..eller inte?
Får se..just nu orkar jag inte..men det känns som om jag inte går på date med denna kille så besannas det som han tror..att jag inte e intresserad!Men e jag det?eller inte?hmm...kanske kan skjuta upp daten till nästa vecka!?
Min mobil håller på att fucka upp sig & detta e jag inte glad över..nog för att jag dissat min mobil (samsung x830) men den e ok....folk blir impade när dom ser den..& jag har haft den i snart 2 år..not bad att en gammal årsmodell fortfarande impar "the little people"!
Imon ska jag till Oasis inne på Souk (Souk..eller SO UK?)..provjobba samt kolla schemat, det betyder väl att jag fått jobbet..eller?!
Nej..nu ska jag svara på min potentiella dates sms...vad jag ska svara?..det vet jag inte, jag får improvisera, det e jag ganska bra på..tror jag!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem e killen? :)/Hummisen