16 oktober 2008

Möte med SVT!

Ikväll ska jag på mitt sista möte innan "dansbandskampen" drar gång på lördag...Hoppas att jag får stå i VIP-baren..eller i stora baren.. *hoppas, hoppas*
Iaf.."dansbandskampen" kommer sändas på Kanal 1 (tror jag..eller TV2) hmm..Peter Settman e programledare & Magnus Carlsson e en av jury medlemmarna (NEJ..inte Weeping Willows-Magnus..tyvärr..)
Och imon ska jag till läkaren..f**n, vad jag hatar att gå till läkaren..det e ju skit-nervöst..fast jag ar självbokat tiden..ska kolla upp min psoreasis & kolla upp min påstådda IBS eller om jag möjligen e laktosintolerant eller glutenallergiker..så inget allvarligare än så..borde kanske göra en grundlig koll när man ändå e där...f**n, man vet ju aldrig vad som kan ligga & gömma i vrån av lungor, njurar & hjärtkamrar (eller vad fasiken det nu heter) usch..ni blir jag ännu mer, får sluta trissa upp mig själv så där, det mår man ju inte bättre av!
Nej, nu ska jag rensa liet på rummet & sen dra ut med Gizmo i regnet..BLÄ!
Här står Gizmo redo med jacka & allt...sin lilla indie-parka-jacka =)

Inga kommentarer: