17 oktober 2008

Dansbandskampen!

Imon början dansbandskampen..kommer sändas på Kanal 1 från klo 20:00
Jag kommer stå i Tallink Galaxy-sponsrade baren..sminkad som en utomjording..typ...Ni som sett reklamen vet varför..dock kommer vi INTE ha såna där masker på oss som dom har i reklamen för Tallink Galaxy-färjan..blir nog en kul upplevelse!
Jag var hos doktorn idag...jag blev ruinerad! F**n vad dyrt det ska va med "medicin"..min "medicin" består av 3 olika sorts krämer för min psoreasis..great!
Jag ska tillbax på tisdag & göra allergitester..hmm..drygt!
Nu ska jag kolla på "Americas next topmodel..cycle 6"..fast jag har redan fuskat & kolla på Wikipedia vem so vinner hehe...blir ju mindre spännande då..just as i like it!
Vet även vem som vinner "make me a supermodel"..det e dock lite drygt med alla dessa Amerikanska reality-program..särskilt dom från förra året..vi e ju så efter här i Sverige att man kan googla/wikipedia-söka vem som vinner..så behöver man inte ödsla tid att kolla på dom!!!
Bye för nu

Inga kommentarer: