15 oktober 2008

Finns jag med på denna DVD???

Jag vill bli DJ!
Jag vill bli professionell DJ..bli bäst..resa runt jorden & spela..ha en massa fans, tjäna schyssta stålar & ha en massa hoppande, dansande, skrikande, sjungande, "higher-then-kites" folk framför mig på dansgolvet..själv ska jag ju stå på nån form av scen med mina "decks"..mina "turntables"
Jag vill bli lika bra som Tiga, Erol Alkan..Soulwax/2manydjs, Vitalic, Simian, Felix da Housecat & Miss Kittin'..fast jag nöjer mig med mindre skalor så länge jag får bli DJ...det e mitt kall..f**n att jag inte fattade det när jag var yngre..måste ligga i nu om man ska hinna med nått!
Iaf...denna "uppenbarelse" fick jag när mejlade med min goda vän Kristin idag..en av hennes vänner hade sett Soulwax/2manydjs DVD'n "part of the weekend never dies" & enligt honom e Kristin med...Kristin sa att hon & jag var ute ihop denna kväll & e hon med finns det ju en liten chans att jag oxå e med..hmm..nyfiken så nu måste jag införskaffa denna DVD..pronto...& inte bara det..jag måste införskaffa alla dyra nödvändiga DJ-prylar..f*n, jag måste hitta ett jobb så jag kan göra detta!Om så bara i mindre skala..mer electro-musik åt det Svenska folket..Jag börjar med Stockholm..enligt rykten finns det inga bar klubbar där..bara Stureplan & det e SKIT!
Visst, visst..söder ska visst va bra...Men nu snackar vi electro..helst på stor klubb eller underground ställe....på secret location hehe!
Jag har en plan..bara vänta & se!!!

Inga kommentarer: