20 oktober 2008

e dom verkligen så otrevliga?

Detta (måndag) e världens tråkigaste dag..tråkigare än söndag t.om!
Idag gjorde jag inget...eller jo..min syrra & jag åkte till Strängnäs..jag som brukar gilla Strängnäs men efter lördagens helvetiska "dansbandskamps"-upplevelse e jag mer tveksam...eller mer tveksam mot "Strägnäsarna" som orts-bor...vad e dom för ena filurer??Otrevliga hela bunten eller icke kapabla till korrekt stress-hantering?Jag menar staden i sig e ju lugn som en filbunke (varför man nu säger så) ingen stress så långt ögat kan nå...nä, snarare lugnet själv..hmm..i am confused..jag vet mer exakt på lördag om Strägnäs-borna e otrevliga..eller om det bara var en "synvilla" nu i lördags...!
Imon ska jag till läkar-labbet & ta allergi-prover..f*n, jag hoppas NÄSTAN att jag e glutenallergiker eller lakotosintolerant så jag får bukt med denna mage jag har...den e i uppror..
Jag ser dock inte framemot all dyr allergikost...f*n..köpa DYRT glutenfritt bröd..glutenfri pasta..glutenfria DYRA j*vla kakor..allt dyrt..allt glutenfritt..
Inte kunna gå ut & spontan käka..krånglig vegetarian som man redan e ska man nu bli tvungen att be om att få gluten fritt/lakots fria grejjer oxå..hmm...oj oj oj..wish me luck i så fall!

Inga kommentarer: