22 oktober 2008

hemlig-stämplat

Jag ska OM jag KAN..undanhålla för somliga om/när jag flyttar till Sthlm..varför??Joo, så jag slipper undan vissa saker/personer...(eftersom jag e en sådan nobel person tänker jag inte nämna vem/vilka)
Jag vill bara dyka upp helt plötsligt & skapa förvirring..varför?Jooo, för denna person/dessa personer hör INTE av sig till mig nu när jag INTE bor i stan men jag VET att så fort jag e där så kommer den/dom att göra det & då ska man bli "best buddies"..vad e skillnaden då??Bara för att jag bor utanför Sthlm nu så finns jag fortfarande lika mycket som jag kommer göra när jag bor där..
Nåja...man kommer inte undan så länge med sådant beteende..jag har flera vänner som sett igenom det redan...
Det e för övrigt den/dessa person/er som jag har hört "tävlar" mot/med mig....skumt...jag fattar inte vad som pågår...kanske kommer jag aldrig att göra det heller men det e inte min förlust..
Vissa människor e födda annorlunda..& det kan man inte göra nått åt, det e bara så det e!

Inga kommentarer: