25 oktober 2008

Jag+Peter Settman+Magnus Carlsson=sant!

Peter Magnus OCH JAG (Vilket dreamteam vi e!)
Ikväll sammanstrålar vi alla 3 igen..dom får dock vara med i TV..inte jag..!
Jag vill verkligen inte åka & jobba idag..börjar runt kl 15:00 & misstänker att jag inte kommer ha lika tur som förra lördagen då jag kunde smita hem efter 10½ timmars arbete vid kl 00:30 nä, idag blir det nog jag som tyvärr stannar till kl 03:00 & det ser jag verkligen inte framemot...
Jag ser inte framemot följande heller:
1) Utomjordings-sminkningen- idag ska jag komma på nått så jag slipper undan den..litegrann iaf, tänker INTE vara blåmålad i fejjan denna lördag igen..NO F*CKIN' WAY!!
2) min idiot kollega- e hon lika otrevliga denna lördag som hon var förra..då kan jag tyvärr inte ansvara för vad konsekvenserna kommer bli..dock kommer jag ju aldrig behöva se henne igen efter det att denna "dansbandskamp" e över...fast detta blir kanske min sista "kamp" då jag sa börja jobb nån annanstans hehe..wish me luck!
Nu ska jag mentalt förbereda mig för en lång & stressig dag..blä, blä, blä!
Ha en trevlig lördag!!!

Inga kommentarer: