14 oktober 2008

e jag tråkig?

Jag gillar dokumentärer av alla dess slag så länge dom e intressanta i min mening!
Nu senast kollade jag på "Party Monster- the Shockumentary"..om 80-90-talets club kids i New York & hur en av club kidsen mördade sin vän tillika drugdealer...
Finns även en film som heter "Party Monster"..den e bra den med..baserad på denna händelse!
Iaf..jag gillar olika slags dokumentärer: djur & natur, livsöden, plastikirugi-grejjer, kändis öden & medicinska/läkar-grejjer..ibland även historiska & kulturella dokumentärer..låter ju skit-tråigt..det tycker iaf min ena syrra Nettan..hon säger bara "du & dina dokumentärer"..min vän Kattis "skämde" en gång ut mig när vi bodde i London...det var en söndag & vi brukade alltid hänga på puben Good Mixer i Camden men denna söndag ville jag helst stanna inne..orkade inet gå ut & så såg jag att en djur-dokumentär skulle börja senare på kvällen men n vän som man e så följde jag med ut en sväng....när jag sen vill gå hem så undrade våra killkompisar varför jag vill gå hem då Kattis "avslöjar" mig & min tråkighet att vill hem & kolla på en dokumentär varpå den ena killen säger "ahh...just like my dad..are u gonna put some slippers on as well?!" hmm...illa..sen dess sket jag i dokumentärer & gick ut sitället MEN jag hann hem för att se denna OCH nej..jag har inga "slippers" (tofflor)

Inga kommentarer: