24 oktober 2008

Hyra lya!

Imon e det "dansbandsakampen"-dags igen..på SVT1 kl 20:00...
Jag ska åter igen inta min plats bakom baren...förhoppningsvis inte lika mycket blå-målad som förra veckan..jag ska stå emot...
Och om jag måste jobba med den där dryga donnan igen då j*vlar ska hon få dryg tillbaka...sen får vi se hur jargongen kommer gå hehe...Jag går INTE av för hackor..så det så!
Jag måste hitta en lägenhet pronto i Sthlm om jag nu ska börja jobba där..& det e ju verkligen som att hitta en "nål i en höstack"...drygt, man har ju tyvärr vissa kriterier som man vill ha oxå..jag vill inte bo för litet..jag vill inte bo för j*vla långt ut..jag vill inte ditt & jag vill inte datt..shit, det kommer bli svårt att hitta det jag vill ha....kan ingen bara ge mig ett schysst 2:a eller möjligen 1½:a att hyra för ett tag?!....och jag har ju hund..!
Nu dör snart batterier på datan & "amercias next topmodel" (cycle 6) börjar..så bye for now!

Inga kommentarer: