18 oktober 2008

Boys, boys, boys looking for some good time?

Jag e inte en person som sitter & väntar på att telefonen ska ringa..om nån säger att dom ska ringa...då ringer dom annars e dom inte så angelägna som dom först verkar..vad talar jag om??
Killar så klart..killar kan vara j*vligt angelägna..men sen då? Ska det vara så svårt att ringa?hmm..en annan sak med killar & mobiler e just den att om man inte skriver en FRÅGA i sms:set får man inget svar..nä..ok ingen fråga=inget svar, det e ju logiskt men jag (i egenskap av tjej) svarar av artighet..bara så där liksom utan att ens ha fått en fråga..det räcker med ett påståeende eller en fras...så det så!
Jag typ dejtade en kille en gång..vi sms:ade fram & tillbax en dag...han skickade 2 sms på raken..jag svarade på det första men inte det andra...(för DÅ fanna det ingen orsak att svara..fråga, påståeende eller fras..jag behövde INTE skicka nått tillbax, simple as that)...nåra dagar senare så sms:ade jag nått till honom som krävde svar...men inget svar kom...messade igen, SVAR..på direkten..vaa?!Vilken j*vla tönt..då "svarade" han med samma "skrot & korn" att inte svara på det ena men det andra...Överreagera?Jag?Nej..jag känner/kände killen väl & VET att han gjorde detta med flit..för att "hämnas" på mig!
Killar..använd mobilen rätt!
Jag har magont..ska ju iväg & jobba om 3 timmar..hujeda mig..hur ska detta gå!?Kommer bli en lång j*vla dag oxå..blä..blä..blä...this better be fun..!

Inga kommentarer: