19 oktober 2008

men ARE FROM mars..women might be from venus

Jag blir tooooookig på att INTE förstå mig på män/killar/pojkar....vad vill dom?vad e dom egentligen ute efter?(förutom det uppenbara)
Jag har fått nys om att den kille som tycker jag e het (dooohh, but of course) vill träffa mig på tu-man-hand nåt som jag hatar men man kan ju inte vara singel hela livet..eller?(klart man kan...men vill man???) iaf nu e det så att han verkar ha svårt att få "arslet ur vagnen" som man säger & det händer la inget...jag har försökt vara mer..på..något jag inte var first time around därav ingen träff..men nu tycker jag att jag e mer aktiv & involverad i denna arrangeringav träff/date/dejt (ahhh, hatar att säga det) men får inte mycket respons..jag vill inte vara den som helt plötsligt e för på...när jag vet att han e mer på än mig...get it?!ahh...nåja..denna vecka sker inget så möjligen nästa...vill nån slå vad om att det kommer: 1) INTE HÄNDA eller 2) DET KOMMER HÄNDA...only time will tell..

Inga kommentarer: