5 december 2010

Söndag

Söndagsmys idag!Kom hem från Sthlm för några timmar sen..Hade en trevlig kväll med goda vänner =) Mina vänner..ni är helt enkelt bäst..Bättre vänner får man nog leta länge & väl efter, jag är glad att jag "hittade" er..Kramar till er alla!
Först gick vi på middag på Koh Phangan (jättegod mat verkligen, jag rekommenderar starkt!!) & sen gick några av oss i sällskapet vidare till Bar Berlin (en liten men ganska mysig bar på Skånegatan) & jag har nog nästan bestämt mig att en flytt till Stockholm måste ske innan sommaren 2011.
Jag måste ge Sthlm en ärlig chans innan jag hissar eller dissar stan eller byter ut den mot Göteborg, Barcelona eller London..Kanske kommer jag gilla läget att jag för evigt stannar kvar i Sverige..& Stockholm..Who knows....
Har även gått på julmarknad här på hemorten, det var ganska mysigt men jag hittade inget vettigt att köpa dock..Köpte inget ovettigt heller =P Köpte nämligen inget alls!
Nu kommer söndagen att avslutas med mys i TV-soffan (mys=mys med hunden & med syrran..typ haha..) & ett avsnitt Morden i Midosomer & kanske hinner jag med en Wallander-film också..Najsigt!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: