27 december 2010

Belgien

Idag ringde ett jobb från Belgien mig..Inte så att jag sökt ett jobb I Belgien utan ett jobb (inom PR för Levi Strauss) vars huvudkontor ligger där.
Kul att snacka engelska, särskilt när man är mycket bättre på det än personen man pratar med =) *smile*
I alla fall, intervjun gick så där, dom letade efter nån med mycket erfarenhet inom den svenska PR-industrin, vilket jag inte har då jag inte lyckas få nått jobb inom det området =/ Kanske dags att börja pluggen igen då!!
Ska ta tag ordentligt i jobbsökande efter nyår, ligger lågt fram tills dess!
Ska även ta tag i träningen & äta mer sunt nästa år..Ska skifta ett par pannor till innan jag är helt nöjd med min vikt..Ganska svårt just nu när man käkat så mycket gott runt kul.
Har överdoserat på gravad lax, julmust & chocklad-praliner (särskilt dom i aladdin-asken..som för övrigt är mycket bättre än paradis-asken..så det så!).
alladin..lite godare än paradis!

Inga kommentarer: