2 december 2010

Bestival 2011



Bestvial 2011 is soooo happening!
Jag pratade med en av (mina 3) bästa vänner igår (Vicky) & vi har nu bestämt att vi ska åka på festivalen Bestival nästa år också...så himla kul =) Så vi ska dra ihop ett gäng & åka dit i september nästa år, fixa ett stort tält & parta & ha kul en hel helg..underbart!!!
Vi var ju på den i år & jag rekommenderar den starkt, iaf för dom som nu gillar festivaler..& England..ÅK PÅ BESTIVAL!!
Ett helt år kvar men man måste ju ha nått att se framemot & det har jag..Hela 2011 kommer bestå av en massa resande för min del, mellan Sverige, England..och Spanien förhoppningsvis..& så till Göteborg en hel massa också =) *smile* 2011 kommer bli ett toppen år..Förutom att jag fyller 30..bye bye ungdomens år..Om man nu kan klassas som ungdom när men är 29?!Men 30..shitpommesfrites..då är man ju verkligen vuxen på riktigt..äsch, forever young säger jag och bring on 2011 ändå..tjohoooo!

Inga kommentarer: