9 december 2010

Nemas problemas

Var hos distriktssköterskan idag, inga problem med mig inte..Allt såg bra ut,!
Yrsel är tydligen ganska vanligt =/ Så i mitt fel beror det nog på stress, stela axlar/stel rygg (=dålig hållning=träna ryggen) & så kan det bero på en förkylningen i kroppen så jag bör alltså inte oroa mig..Ingen tumör vad hon kunde se, MEN fortsätter det (yrseln) eller blir värre så får jag ju kontakta läkaren!
Men jag tror att jag håller på att gå in i väggen, inget är kul..alls känns skit..Jobb, bostad, pengar, kärlek & livet..Jag har INGET av det..Inte som jag vill ha iaf..
Trist jobb, bor hemma (billigt MEN skittrist, jag vill ha nåt eget NU!), pengar (man har aldrig tillräckligt) kärlek suger & jag har inget liv!
Det enda positiva just nu är att min bästa kompis Kristin ska flytta hem till Sverige =)

Inga kommentarer: