15 december 2010

2011

Tydligen kommer 2011 att bli ett år att räkna med för min del..Om man ska tro tidningen Taras horoskop (inte jag utan mamma som prenumererar på denna 40/50+ tidning) och jag hoppas att detta horoskop stämmer men brukar inte dom flesta horoskop utlova enbart det bästa åt all jämt?!
Hade horoskopet sagt att år 2009 skulle bli ett kanon år så skulle jag gladeligen ha åsamkat lite smärta på den person som HITTAT PÅ horoskopet för det året, för 2009 bringande inget annat än olycka, sorg, arbetslöshet & ond bråd död för mig & min familj =/ Men jag läste inga horoskop inför 2009 så hade inga förhoppningar..Oavsett vad det sen bringade..2009 är, var & förbli ett riktigt j*vla skit-år i alla fall!
I alla fall 2011 kommer att bli mitt år!
Horoskopet ultovar att jag kommer få allt som jag vill; jobb, kreativ karriär, bostad , kärlek & pengar..U name it & it's gonna happen to me!!!!
Så bring on 2011, bara 16 dagar kvar!
Men först ska jag have som fun in London, f*n vad jag LÄNGTAR!!! Bara 2 dagar kvars tills jag åker, jag är redan incheckad & klar, ska bara packa & åka till flygplatsen i princip..Tjohoooo!

Inga kommentarer: