10 december 2010

Kristin

Min bästa vän heter Kristin!
Hon ringde när jag kände mig riktig låg, för bara några timmar sen (se tidigare inlägg) jag önskade att hon kunde ringa & vips så var hon där, i andra änden som om hon känt på sig att jag behövde muntras upp!
Kristin är bra person med vettiga idéer, är alltid positiv, en bra syn på livet, en underbar personlighet och enligt henne är INGENTING omöjligt..nånsin, allting funkar om man bara vill!
Hon har ett otroligt go i sig, ambitiös & driven & får saker att hända helt enkelt, jag önskar att jag hade samma sorts driv & samma positiva attityd som henne.
Hon ska flytta hem till Sverige nu, det känns bra..Vi har en del planer på G som vi ska styra upp, känns kul att nån spännande förhoppningsvis kommer hända inom en snar framtid, så jag har det att se framemot!
Jag är i alla fall otroligt glad att jag har en sådan god vän som hon i mitt liv =)
Jag & Kristin..i Smögen i somras!

Inga kommentarer: