24 december 2010

mellandagsrea

Jag är blott bara ledig idag och imorgon sen kickar mellandagsrean in, vilket betyder JOBB!
Kommer bli folkstorm och & panik i butiken men vi har "bara" öppet mellan 10-16 så kommer kunna komma hem i skaplig tid & bara ta det luuuugnt!
Nästa vecka blir det planering och organisering av nyårsafton som är om en vecka, jag har bestätt & fått hem min party-nyårs-blåsa, en glittrig klänning med "puff"-ärm från Gina Tricot, very nice..very me!
Så nu j*vlar ska det nya året ringas in med glitter, glamour & fin (dyyyyr) skumpa..Om sista dagen på året avslutas/ första dagen på det nya året börjar in style så sätter det the mood för resten av året..tror jag/hoppas jag..
2011 bara måste vara mitt år..ett av dom många som komma skall =P


THE dress..

Inga kommentarer: