6 december 2010

Nyårsblåsa

Jag letar efter en glammig, glittrig paljettklänning att ha på nyår!
Ska styla upp mig rejält med festblåsa & dricka riktig skumpa, inget billigt skitvin i år inte..nä måste nog ringa in året med enbart det bästa för då kanske hela det året genomsyras av enbart bra grejer!
2010 visade sig ju bli lite bättre än skitåret 2009 men ändå, jag har höga förhoppningar inför 2011.
Min bästa vänner Kristin flyttar hem till Sverige från London (det är lycka på hög nivå för mig), en hel massa resor är ju inplanerade+ en hel det festivaler (kommer pendla mellan Sverige, England & Spanien en hel del nästa år, me like) ska ta körkort OCH bila ner till underbara Smögen nästa sommar där jag planerar att hyra stuga med ett gäng polare, helt j*vla underbart..Bring on 2011 säger jag bara..men måste hitta den där nyårsblåsan först!

Inga kommentarer: