30 maj 2008

visa legitimation??

Idag var jag på Sainsburys & handla & såg att Bulmers cider fanns med päron smak & jag köpte 2 för att prova..tills imon då vi ska ut & festa MEN när jag väl kommer till kassan..vad händer?Joo, jag måste visa LEG..ID..haha...forever young,eyy?!jag e banne mig 27 år..vem ska jag tacka för bra gener?mamma?pappa?TACK iaf!!!
Hygien e mitt nästa issue..jag tycker att det e viktigt...super-duper viktigt!
Har man ohygieniskt hem e man då sjäv ohyjienisk?
Om man har djur e det smutsigare hemma hos en då? Beror väl på..inte hemma hos min mamma+pappa iaf..kan ju ha med att göra att min mamma dammsuger nästan jämt!
Men jag tycker att badrum + kök e super viktiga att hålla rena & fräscha särskilt om man har gäster över..super-äckligt att tvätta händerna i nåns smutsiga handfat, då kan man lika gärna skippa att tvätta händerna ju..eller?
Så tycker jag idag!!

Inga kommentarer: