19 maj 2008

hur funkar det??

Jag e inte så hajj på tekniska prylar..det e synd..ibland lyckas jag dock..då imponeras jag av mig själv t.om, när min klasskompis Katica var här så hade hon problem att få igång sin data..det visade sig att man blev tvungen att sätta på en on/off knapp som satt på ett ganska osynligt ställe men jag såg den..sen har jag ju lyckats koppla in min digtal box+hitta alla tv-kanaler+koppla in högtalare på datan & dylikt, kanske inte värsta high-tech grejjerna men bra gjort för att vara mig..som e väldigt no-tech..
Ny flyttar jag hem om ca 2½ vecka, skumt..har så mycket att förberedda innan dess...fyller ju imon MEN har 2 prov så sitter inne & FÖRSÖKER plugga till dom men det går inte så bra..detta kommer jag få ångra imon när jag väl sitter där men jag e ganska duktig på att "blag it" (hitta på) så det ordnar sig nog har ju inte "failat" ett endaste prov än..inte vad jag vet iaf =/
På onsdag flyttar jag till Louise & Gary i Muswell Hill..ska bli nice & så kommer nog Gizmo bli glad när han får en "play-mate" (haha) Ruby the lab =) & så har dom ju en trädgård som dom kan springa runt i..hundarna alltså!
Hej för nu...

Inga kommentarer: