20 maj 2008

grattis till mig...

Idag fyller jag år & har kanske inte den värsta födelsedagen i världen men inte den bästa heller.. =(
Jag hade mina 2 final exams idag..så nu e jag KLAR med plugget..bye.bye =) MEN mer dåliga nyheter gällande lägenhets helvete...dom där j*vlarna på Foxtons är okompetenta idioter..så det så..
Appråpå min värsta födelsdag den hade jag när jag fyllde 22 tror jag det var..så 5 år sen (hujeda mig så länge sen..) jag jobbade på Dickins & Jones ( i 2veckor..det e ett varuhus som numera e nedlagt & det kan jag förstå) iaf, jag jobbade där & så skulle jag till tandläkaren på min lunch rast..hittade inte dit, det spö-regna ute & jag var vilsen & försenad tillbaka då ringde Karin mig & allt brast & jag började grina orkade inte med mer på min redan sketna födelsedag tillråga på allt så hade jag en chef som visade no mercy för att man var sen tillbax från lunchen så jag var lite skrajsen för att gå tilbax men blev tvungen..kärring var sur & jag kände att min födelsedag kunde inte bli värre..Ann-Sofie & company ringde & sa till mig att befinna mig på nått ställe i Kilburn/Maida Vale efter jobbet denna hemska dag..jag sa att jag inte orkade men no choice det var ju min födelsedag trots allt & när jag väl kom dit så hade dom bokat bort på ett jätte mysigt ställe & jag fick fina presenter (den "där" halk-matta tror jag det var) iaf jag sa upp mig från det där miserabla skit jobbet efter det..för det var trots allt roten till mitt miseraba liv just då...& den födelsedagen sluta lyckligt trots allt...denna kommer nog sluta med en take-away hemma hos Kristin..för imon flyttar jag ju ut om allt går vägen..banne mig......
FOXTONS: FIXA EN J*VLA INVENTORY CLERK ÅT MIG NU SÅ JAG KAN FÅ TILLBAX MIN J*VLA DEPOSIT...NU.NU.NUUUUU!

Inga kommentarer: