1 juni 2008

bakis & huvudvärk

Igår hade jag min sista "bar crawl" i London..närmare bestämt i Camden..Steele's, Lock Tavern & Good Mixer var ställena vi besökte, var helt ok men jag blev full, trött & irriterad & drog mig hemåt runt kl 1, då hade jag fått nog av allt!!
Men det var en trevlig kväll i övrigt...
Jag e lite bakis idag men har annars haft nåt sorts spännings-huvudvärk 3 dar i rad snart, det känns jobbigt..det e nog för att jag stressar över min hemkomst & oroar mig som f**n hur det ska gå med Gizmo...kommer han palla att sitta x-antal timmar i sina travel-bags?kommer han komma hem ok gällande sprutot+pass kontroll??det hoppas jag banne mig så som jag kollat upp allt NOGGRANT, om nått gått fel blir jag galen..or real, mental sjukhus nästa!
Nu ska jag slappa lite...huve't bara dunkar =(

Inga kommentarer: