21 maj 2008

inventering & deposit...

Nu e den där nedrans inventerings-killen här som jag har tjatat till mig så nu hoppas jag få tilbaka min (& Cajsas) deposition nån gång denna vecka...men siktar in mig på nästa vecka så man slipper besvikelsen när bank-kontot fortfarande e tomt =(
Jag & Kristin åt en riktigt nice men stark take-away igår från ett indiskt ställe nära henne..det var en trevlig avslutning på födelsedagen...
Idag har jag packat ihop hela mitt lib nästan..ska ju flytta upp till Muswell Hill ikväll..spännande, ska bli kul för Gizmo att få en lekkamrat i Ruby the labrador om så bra för 2 veckor..fast sen har han ju Inka när vi kommer hem fast hon e nog inte ås mycket lekkamrat så gammal som hon e..
Vädret här e soligt, molnigt & kallt som f**n tycket jag..borde det inte vara varmare i maj???
Det var ju sååååå fint väder här förra veckan..eller var det veckan innan det kanske?!hmm...
Börjar bli lite hungrig..kanske ska jag unna mig en take-away idag med...eller en macedonkan..hmm..trost att jag sett den där 30 Days dokumentären om killen som åt macedonkan i 30 dagar så blev jag inte helt put off, för jag äter det så sällan men det e klart man tänke till hur fettigt & vidrigt det e gentligen e när man väl e där....
Hej hopp för nu!

Inga kommentarer: