26 maj 2008

piss-trist!!

Regnet fortsätter även idag =(
Jag e lite magsjuk (BLÄÄÄ!) så ska spendera denna ruttet trista piss dag i sängen, ladda hem en massa filmer..ska ladda hem lite Wallander-filmer..kollade på 3 Beck-filmer & Masjävlar igår & har kollat på en 9/11 dokumentär (Loose change) idag..har sett den förut, den e bra & man börjar tro på alla dessa "conspiracy-theories" som finns gällande 9/11.
Det e så nice att bara slappa & slippa göra nått, känner ingen press att behöva styra upp nått heller, jobbade min sista dag på sko-affären i lördags & mitt sista shift på puben i torsdags (så vitt jag vet) & eftersom det e bank-holiday (röd dag) så e nästan allt stängt dock måste jag ringa Foxtons imon & kolla vad som händer med våran deposition & så måste jag ringa Franska ambassaden & kolla om dom har särskila regler för införsel/utförsel av hund..men det e imon det nu e det lite mer film-tajm som gäller =)

Inga kommentarer: