11 maj 2008

den där låten....

"sommar, sommar, sommar..." men hur går den sen?? Den där låten som alltid spelas i sommar sammanhäng som i "Sunes sommar" t.ex när dom ska ner till stranden..det e en riktigt gammal låt..nåja..det e iaf sommar väder här i Inglaterra, det e riktigt nice =)
Jannica åkte hem idag =( men det var trevligt att ha henne här, igår kväll satt vi i parken vid Themsen & drack rosé vin, min favvo i parken igen =) det var nice det med!
Idag ska jag nog bege mig ut i parken igen & FÖRSÖKA få nån sorts solbränna, jag bränner mig ju bara dock & blir jätte röd men har köpt nåra så kallade sol tabletter (tan tablets) som förhoppningsvis ska "hälpa" mig att bättra på brännan, så *fingers crossed* att dom kommer funka..i ländgen jag fattar ju att dom inte kommer börja ta direkt!!
Hej för nu..

Inga kommentarer: